Vi räddar världen - vad gör du?

I denna blogg kan du följa ett gäng studenter från Högskolan i Jönköping. Vi studerar Internationellt arbete med inriktning Globala studier. Just nu befinner vi oss på olika ställen i världen på praktik, så häng med på våra olika äventyr!

Drömmar om fältet

Publicerad 2013-03-13 00:05:12 i Peru

Jag länkar liksom Matilda till min privata blogg för en mängd bilder på vad jag gjort de senaste dagarna. En och annan matupplevelse också. Enjoy
http://creaadiem.blogg.se
 
Imorgon åker jag äntligen ut i fält! De senaste dagarna här på kontoret har varit rätt sega, eftersom det jag ska ägna mig åt under min praktik, är fältarbete. Så äntligen, äntligen åker jag! Vi stannar dock inte så länge pga. det rådande vädret. Vid regnperiod, som det är till slutet av mars här i Peru, sköljs vägarna bort och gör det omöjligt att ta sig ut i fält eller hem från fält. Så håll tummarna för mig att jag får ge mig av imorgon!
 
Såhär ser våra dagar ut... läsa läsa läsa. Och längta ut i fält, till verkligheten.
 
 
/Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela