Vi räddar världen - vad gör du?

I denna blogg kan du följa ett gäng studenter från Högskolan i Jönköping. Vi studerar Internationellt arbete med inriktning Globala studier. Just nu befinner vi oss på olika ställen i världen på praktik, så häng med på våra olika äventyr!

ett long lost hej...

Publicerad 2013-03-25 21:09:48 i Peru

Vänner, uppdatering från Peru är kass, i största allmänhet för att jag är sjuk (igen!) och att jag tyvärr inte kan göra så mycket på dagarna.... Riktig otursresa tyvärr. Tredje gången gilt, ge mig sju resterande veckor friska tack!
 
Jag länkar till min privata blogg där jag brukar slänga upp lite bilder då och då. Har ingen ork att skriva inlägg tyvärr i detta matförgiftningskaos. http://creaadiem.blogg.se
 
 
Kram, hoppas ni alla har en fin praktik och att det är givande
Johanna

Kommentarer

Postat av: Unni Bunni

Publicerad 2013-03-27 09:00:23

Hej Johanna!

Stackare du som är dålig igen! Dumma basilusker! Skickar en varm hård kram till dig över alla hav som skiljer oss! KÄRLEK!!!

Postat av: Rickard

Publicerad 2013-03-27 16:29:42

Krya hårt så att det blir bättre snart! Du verkar ha det smått absurt vackert runtomkring dig iaf. Jag som bor i en naturreservat är lite avis ^^

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-28 14:48:46

Krya pa dig gumman!
Skickar massa kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela