Vi räddar världen - vad gör du?

I denna blogg kan du följa ett gäng studenter från Högskolan i Jönköping. Vi studerar Internationellt arbete med inriktning Globala studier. Just nu befinner vi oss på olika ställen i världen på praktik, så häng med på våra olika äventyr!

Varning för djupt inlägg

Publicerad 2013-03-18 14:34:00 i Etiopien

När vi, ett gäng ur klassen, träffades på jönköpings centralstation för att åka till landvetter tillsammans var det några som starkt ifrågasatte min packning. Kanske speciellt mina fem par skor. Och av dessa fem par skor kanske speciellt mina guldiga ballerina skor. Nu tänkte jag ta tillfället i akt och skicka en liten upplyftande hälsning till dessa människor: jag har använt vart enda par skor, och man kan visst behöva ett par guldormskinnsimitationsballerinas i Etiopien:
 
 
/Andrea

Kommentarer

Postat av: Johannes in tha class!

Publicerad 2013-03-18 19:25:37

Noterar detta! :)

Postat av: Marie Andersson- Bosnien

Publicerad 2013-03-19 10:02:39

Är med Johannes :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela